ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

10+1 βήματα για να αδυνατίσεις γρήγορα και με ασφάλεια

Πώς θα χάσεις βάρος και τι πρόγραμμα πρέπει να ακολουθήσεις.

08.09.2021
3
'
πως να χάσεις βάρος γρήγορα istock

Ο πιο σίγουρος και αποδοτικός τρόπος για να αποκτήσεις το επιθυμητό βάρος και να βελτιώσεις την ποιότητα ζωής σου είναι η καθημερινή σου διατροφή να χαρακτηρίζεται από συχνότητα, ποικιλία και μέτρο.

Κάποια σημεία κλειδιά που θα σε βοηθήσουν να φέρεις εις πέρας τον στόχο σου:

  1. Κατανάλωσε μικρή ποσότητα τροφής ανά 3 ώρες. Βοηθάει στη ρύθμιση της όρεξης και στην αύξηση της λειτουργίας του μεταβολισμού.
  2. Προτίμησε την κατανάλωση light γαλακτοκομικών προϊόντων, τροφίμων και αναψυκτικών ροφημάτων, χωρίς όμως να κάνεις υπερβολές στην ποσότητα αυτών.
  3. Απόφυγε την συχνή κατανάλωση έτοιμων φαγητών τύπου fast food, καθώς περιέχουν μεγάλη συγκέντρωση νατρίου και κορεσμένου λίπους.
  4. Να αφαιρείς πάντα το ορατό λίπος από το πιάτο σου, καθώς και την πέτσα από το κρέας ή το κοτόπουλο.
  5. Αντικατάστησε όλα τα δημητριακά, ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί με τα αντίστοιχα ολικής αλέσεως. Λόγω της περιεκτικότητας τους σε φυτικές ίνες θα σε κρατούν χορτάτη για μεγαλύτερο διάστημα.

Διάβασε ακόμα: Τα διατροφικά μυστικά για να χάσεις τα κιλά των διακοπών χωρίς δίαιτα

  1. Πάντα να συνοδεύεις τα κυρίως γεύματά σου με σαλάτα από λαχανικά εποχής. Προσπάθησε να καταναλώνεις πρώτα τη σαλάτα και μετά το γεύμα σου. Θα σε βοηθήσει να μειώσεις την ποσότητα του δεύτερου.
  2. Αντικατάστησε τη ζάχαρη με γλυκαντικές ουσίες όπως είναι η στέβια, η οποία πέραν του ότι δεν περιέχει θερμίδες και άρα ενδείκνυται στη δίαιτα, θα βοηθήσει να παραμείνουν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα για περισσότερο χρόνο.
  3. Χρησιμοποίησε μικρά πιάτα για την τοποθέτησή του γεύματός σου.
  4. Να μασάς πολλές φορές την κάθε μπουκιά και να τρως αργά. Το μήνυμα του κορεσμού χρειάζεται 20 λεπτά για να φτάσει στον εγκέφαλο και να δώσει την εντολή ότι έχεις χορτάσει.
  5. Αύξησε την πρόσληψη υγρών (10-12 ποτήρια καθημερινά: νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, φυσικοί χυμοί χωρίς προσθήκη ζάχαρης, πράσινο τσάι, ρόφημα κρόκου Κοζάνης). Θα σε ενυδατώσουν και θα βοηθήσουν στη καταπολέμηση του πρηξίματος.
  6. Περπάτα καθημερινά 30-40 λεπτά.

Πηγή: logodiatrofis.gr

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!