ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

2 +1 συνηθισμένες παγίδες των εκπτώσεων στις οποίες δεν πρέπει να πέσεις

Δώσε βάση!
3
'
παγίδες των εκπτώσεων

Οι χειμερινές εκπτώσεις για το 2021 έχουν ήδη ξεκινήσει, και δεδομένου ότι τα μαγαζιά έχουν ανοίξει, σίγουρα θα πας μια βόλτα ώστε να δεις αν υπάρχει κάτι που αξίζει να αγοράσεις. Ακόμα και έτσι όμως, είναι πολύ πιθανό να πέσεις σε μια από τις πιο συνηθισμένες παγίδες των εκπτώσεων, στις οποίες έχουμε πέσει όλοι, τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας. 

Η παγίδα με την «συγκλονιστική» έκπτωση

Δεν υπάρχει περίπτωση κάτι με μεγάλη έκπτωση, ειδικά σε ποσοστό ας πούμε 80% ή 70% να μην έχει κάποιο «ελάττωμα». Είτε θα είναι περασμένης σεζόν, είτε θα έχει μείνει στα αζήτητα για καιρό, είτε θα έχει κάποιο ψεγάδι. Προτού το πάρεις γεμάτη ενθουσιασμό, και καταλήξεις να το μετανιώνεις, εξέτασε προσεκτικά το αντικείμενο που θέλεις να αγοράσεις και ρώτα τον εκάστοτε πωλητή ό,τι θέλεις να μάθεις. Αν πάλι, κάνεις τις αγορές σου online, τότε θα πρέπει επίσης να δώσεις μεγάλη προσοχή στο τι βάζεις τελικά στο «καλάθι» σου, αφού η διαδικασία επιστροφής χρημάτων, είναι χρονοβόρα.

Η παγίδα του να ξεφύγεις κατά πολύ από το budget σου

Όλοι έχουμε ανάγκη να ξεσκάσουμε και κατά κύριο λόγο εμείς οι γυναίκες ξεσπάμε στα ψώνια. Συνήθως όμως, όταν ξεκινάμε να αγοράσουμε κάτι, μπαίνοντας σε ένα μαγαζί, δεν σταματάμε ποτέ στο ένα πράγμα και καταλήγουμε να παίρνουμε 2 ή και 3 μαζί, ξεφεύγοντας κατά πολύ από το budget μας. Καλό είναι, είτε να έχεις κάνει από πριν μια λίστα (όπως κάνεις ας πούμε στο σούπερ μάρκετ), είτε να πάρεις μαζί σου ένα άτομο για να σε συγκρατήσει.

Η παγίδα με την τιμή

Πολλοί επιχειρηματίες, δεν γράφουν την πραγματική τιμή των ειδών που πωλούνται αλλά άλλες, πλασματικές, και έτσι εσύ νομίζεις πως έχεις πάρει κάτι με έκπτωση ενώ στην πραγματικότητα το έχεις αγοράσει full price. 

Οι συμβουλές από την Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας

Η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό στα ακόλουθα:

  • Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
  • Επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης. Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από…% έως… %»).
  • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Σύνηθες φαινόμενο μερικών εμπόρων, ευτυχώς όχι όλων, είναι:

  • Η αναγραφή τιμής προϊόντων υψηλότερης της πραγματικής.
  • Η διάθεση στην κατανάλωση ειδών β’ διαλογής, τα οποία έχουν αγοραστεί για αυτόν τον σκοπό.
     
Αγαπημένο