ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Οι πιο καυτές τάσεις γυμναστικής!

Κάνε μια ανάγνωση για να δεις τι είναι δημοφιλές και να πάρεις έμπνευση σε ο,τι αφορά τις τάσεις στην γυμναστική τη χρονιά που μας έρχεται.
2
'
taseis gumnastikis

Η άσκηση κάνει καλό και στην ψυχή σου

Οι προπονήσεις για την ψυχή θα είναι το νούμερο ένα για τη χρονιά που έρχεται. Η ClassPass προβλέπει μια άνοδο στις προπονήσεις που θέτουν την αυτοσυγκέντρωση και την ψυχική υγεία στο προσκήνιο.

Οι περισσότεροι χώροι γυμναστικής στο  μέλλον αναμένεται να δώσουν προτεραιότητα στην πνευματική ευεξία και στους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να καλλιεργήσουμε την ψυχή.  Βασικός στόχος να επεκτείνουν την προσφορά τους πέρα ​​από την παραδοσιακή άσκηση, με θεραπείες, όπως η κρυοθεραπεία, ο διαλογισμός, η αναπνοή, το μασάζ και οι δεξαμενές επίπλευσης.

Η ποικιλία στις παροχές αποτελεί πλέον το παν. Ζωντανό παράδειγμα τα μπουτίκ studios που συνεχίζουν να αναπτύσσονται σε όλη τη Βρετανία και δεν αποτελούν πλέον αποκλειστικό φαινόμενο στο Λονδίνο. Οι καταναλωτές αναζητούν μια ποικιλία επιλογών και τρόπων για να αξιοποιήσουν τον πολύτιμο χρόνο τους, για να καλλιεργήσουν το σώμα και την ψυχή τους και οι συμμετοχές στα γυμναστήρια που προσφέρουν πρόσβαση σε αυτή την ποικιλία συμβάλλουν στη σύνδεση των καταναλωτών με αυτή την επιλογή αναζήτησης.

Πώς και γιατί η γυμναστική συνδέεται με την ψυχή;

Ο τρόπος με τον οποίο κοινωνικοποιούμαστε με φίλους και περνάμε χρόνο με τους συναδέλφους μας θα αλλάξει, καθώς αρχίζουμε να βλέπουμε τις προπονήσεις να αντικαθίστανται με μια ‘’ευτυχισμένη ώρα’’ και ομαδικά γεύματα να αντικαθίστανται με ομαδικές εκδρομές ή ένα τραμπολίνο. Η προετοιμασία αυξάνει την ομαδική σχέση, την παραγωγικότητα και βελτιώνει την κουλτούρα. Έτσι βλέπουμε του χώρους γυμναστικής να αγκαλιάζουν αυτή την τάση - με μαθήματα ομαδικού ιδρώτα, όπου οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται συλλογικά και καίνε τις θερμίδες ως ομάδα. Το να πηγαίνεις, εξάλλου, σε μαθήματα με τους φίλους ή τους συναδέλφους σου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπτύξεις φιλίες. Επίσης μειώνει το άγχος της άσκησης σε σχέση με όταν είσαι μόνος ή μόνη σε ένα δωμάτιο γεμάτο αγνώστους.

Υβριδική γιόγκα

wra gia yoga

Με τα χρόνια είχαμε γιόγκα κατσίκας, γιόγκα λαγουδάκι και ακόμη και γιόγκα αλπακά. Πλέον θα ακούμε λιγότερα ζωάκια να επιλέγονται ως ονομασίες για τα είδη γιόγκας και θα βλέπουμε περισσότερους τρόπους για να συνδυαστεί η άσκηση με άλλες πρακτικές και πλευρές της ζωής.

Η γιόγκα HIIT είναι ένα καλό παράδειγμα γιατί είναι η απόλυτα ισορροπημένη κατηγορία έντονων προγραμμάτων με αιχμηρές εκρήξεις έντασης, γεγονός που εξασφαλίζει ότι χρησιμοποιούνται όλοι οι μυς αφήνοντας τον ασκούμενο στο δωμάτιο να στάζει ιδρώτα αλλά και γεμάτο ενδορφίνες.

Ο ύπνος πρωταγωνιστεί

Κάτι που αναμένουμε να δούμε σε πιο έντονο βαθμό το 2020 είναι το θέμα του ύπνου. Όλοι γνωρίζουμε ότι η στέρηση του ύπνου μπορεί να μας επηρεάσει στην εργασία, στη σωματική μας εμφάνιση και στην ψυχική μας υγεία. Γι’ αυτό και όλο και περισσότεροι στρέφονται σε χώρους που παρέχουν εκτός από γυμναστική και χαλάρωση αναζητώντας τρόπους να αντιμετωπίσουν το κάθε πρόβλημα ύπνου ως μέρος μιας ολιστικής λύσης ευεξίας. Υπάρχει μια άνοδος στον τεχνικό εξοπλισμό που μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση αυτής της έλλειψης ύπνου, καθώς και προσφορές από χώρους που διαθέτουν ειδικά δωμάτια ύπνου για μετά την προπόνηση.

Γυμναστήριο ή πολυχώρος;

Όλο και περισσότερο, το επόμενο έτος θα δούμε τους ασκούμενους να χρησιμοποιούν τα γυμναστήρια και τα studios ως κόμβο για κοινωνικοποίηση, χαλάρωση, διαλογισμό - ή ακόμα και εργασία. Κάποια studios και γυμναστήρια ήδη προσφέρουν κάποιον χώρο συνεργασίας για να χρησιμοποιήσει ο καθένας, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται ουσιαστικά πολλές τις ανάγκες σε ένα μέρος. Χώροι που θα μπορεί ο καθένας να κάνει την άσκησή του το πρωί σε ένα τμήμα, στη συνέχεια να κάνει ένα ντους, μετά να πιεί ένα  smoothie και γενικά να ακολουθήσει το καθημερινό του πρόγραμμα χωρίς να χάνει ούτε λεπτό. Τα τμήματα και οι συμπληρωματικοί  χώροι είναι ένας τρόπος να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες. Με τη χρήση καφέ και χώρων διαλείμματος, εξασφαλίζονται μεταξύ άλλων και ευχάριστοι τόποι για να ξεκουραστεί κάποιος μετά τις προπονήσεις.

Το σίγουρο είναι ένα. Βασικός μελλοντικός στόχος είναι η άσκηση να αποτελέσει μέρος και τρόπο ζωής αλληλένδετο με όλες τις υπόλοιπες ανάγκες μας.

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!