ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Η άσκηση σώζει... καρδιές και όχι μόνο!

Ποια τα οφέλη της άσκησης για την υγεία μας;
3
'
askisi

Μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μισσούρι που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Journal of Applied Physiology» διαπίστωσε ότι η άσκηση έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της υγείας των αιμοφόρων αγγείων της καρδιάς, ακόμη και για εκείνους που είχαν καρδιακή ανεπάρκεια. Ανεξάρτητα από την ένταση ή τη διάρκεια, οποιοδήποτε επίπεδο άσκησης είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της υγείας. H άσκηση επομένως δεν είναι απαγορευτική για τους ασθενείς με καρδιακή ανεπάρκεια αρκεί να υπάρχει η κατάλληλη καθοδήγηση από τον γιατρό.

Η άσκηση ασπίδα και στον καρκίνο του προστάτη

Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο για τον καρκίνο του προστάτη σύμφωνα με νέα έρευνα. Πρόσφατα, μια ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ και το Imperial College του Λονδίνου στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποίησαν μια διαφορετική προσέγγιση για να μάθουν περισσότερα για τους παράγοντες κινδύνου εκδήλωσης του καρκίνου του προστάτη. Τα συμπεράσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι παρεμβάσεις που ενθαρρύνουν τους άντρες να αυξήσουν το επίπεδο της φυσικής τους δραστηριότητας μπορεί να έχουν προστατευτική επίδραση σε αυτή τη διαδεδομένη μορφή καρκίνου.

Η άσκηση αποτρέπει καρδιακή νόσο και εγκεφαλικό επεισόδιο

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο European Heart Journal, διαπιστώνει ότι η αυξημένη δραστηριότητα σε ηλικία άνω των 60 ετών μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και εγκεφαλικού επεισοδίου. Οι ερευνητές συμπέραναν, ακόμη, ότι οι συμμετέχοντες στη μελέτη που μείωσαν τα επίπεδα άσκησής τους με την πάροδο του χρόνου είχαν 27% μεγαλύτερη πιθανότητα εμφάνισης προβλημάτων καρδιάς και αιμοφόρων αγγείων. Αντίθετα, εκείνοι που έγιναν πιο δραστήριοι μείωσαν τον κίνδυνο τους κατά 11%.

Οι καλές προπονήσεις χαρίζουν χρόνια στις γυναίκες και όχι μόνο

Μια νέα μελέτη από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Α Κορούνια της Ισπανίας περιελάμβανε πάνω από 4700 γυναίκες, μέσης ηλικίας 64 ετών, οι οποίες περπατούσαν ή έτρεχαν σε ένα διάδρομο με μια σταδιακή αύξηση της έντασης, μέχρι να εξαντληθούν. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η υψηλή ικανότητα άσκησης σχετίζεται σημαντικά με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης.

Τελικά, ακόμα και 20’’ αρκούν

Ακόμα και μια άσκηση 20 δευτερόλεπτων μπορεί πραγματικά να βελτιώσει την φυσική σου κατάστασή, σύμφωνα με νέα έρευνα από ομάδα ερευνητών του Πανεπιστημίου McMaster και του Πανεπιστημίου της Βρετανικής Κολομβίας Okanagan. Ο Δρ Martin Gibala, καθηγητής κινησιολογίας στο Πανεπιστήμιο McMaster και ανώτερος συγγραφέας της μελέτης, ανέφερε ως παράδειγμα το ανέβασμα σκαλοπατιών ως έναν πολύ καλό τρόπο για να το εφαρμόσει κάποιος αυτό. Πολλοί από εμάς εξάλλου εργάζονται σε γραφεία που στεγάζονται σε πολυόροφα κτίρια ή ζουν σε πολυκατοικία, που σημαίνει ότι οι σκάλες είναι άμεσα διαθέσιμες. Τέλος, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο South China Morning Post και πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ και το Τμήμα Υγείας, ο καθιστικός τρόπος ζωής είναι πιο επικίνδυνος για την υγεία σας από το κάπνισμα. Οι ερευνητές εξέτασαν το επίπεδο της σωματικής δραστηριότητας σε άτομα που πέθαναν καθώς ήταν σε θέση να συσχετίσει το επίπεδο σωματικής τους δραστηριότητας με τον κίνδυνο να πεθάνουν. Το 20% όλων των θανάτων ατόμων 35 ετών και άνω αποδόθηκε στην έλλειψη σωματικής δραστηριότητας.

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!