ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Τα λιποδιαλυτικά smoothies που θα ξεγελάσουν την επιθυμία σου για γλυκό σε χρόνο dt

Θρεπτικά και γευστικά!
04.10.2021
3
'
Τα καλύτερα λιποδιαλυτικά smoothies istock

Όταν χρειάζεσαι μια γρήγορη πηγή θρεπτικών συστατικών που είναι επίσης γευστική, τα smoothies είναι μια εξαιρετική λύση. Φορτωμένα με βασικές βιταμίνες και μέταλλα, το μείγμα φρούτων, λαχανικών και πλούσιων σε πρωτεΐνες γάλακτος ή γιαουρτιού θα γίνει το αγαπημένο σου υγιεινό πρωινό σνακ. Η απώλεια βάρους μπορεί να είναι "απογοητευτική", ειδικά όταν κάποιος μπερδεύεται από την όλη ιδέα της απώλειας βάρους. Αν θες να καταφέρεις να χάσεις κιλά, χωρίς να μπεις σε πολλές "περιπέτειες", σου έχουμε τα καλύτερα λιποδιαλυτικά smoothies που θα ξεγελάσουν την επιθυμία σου για γλυκό σε χρόνο dt!

Μπορεί να σε ενδιαφέρει επίσης: Smoothies τα θρεπτικά - Όλη η ενέργεια και οι βιταμίνες που χρειάζεσαι σε ένα ποτήρι

Smoothie κεράσι - μπανάνα - αμύγδαλο

366 θερμίδες

Εικόνα
υγιεινά smoothies
istock

 

Σε ένα μπλέντερ, αναμειγνύεις 8 γρ. γάλα αμυγδάλου, 57 γρ. χυμό κερασιού, 1 μπανάνα και 1 κουταλιά (35γρ) σκόνη πρωτεΐνης και ανακατεύεις μέχρι το μείγμα να γίνει "λείο".

Smoothie σοκολάτα - μπανάνα 

445 θερμίδες

Εικόνα
υγιεινά smoothies
istock

 

Σε ένα μπλέντερ, αναμειγνύεις 35 γρ. σκόνη πρωτεΐνης σοκολάτας, 1 μπανάνα και 1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο. Πολτοποιείς μέχρι να γίνει "λείο" και στη συνέχεια, προσθέτεις 236 ml γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη και λίγο πάγο.

Smoothie μπανάνα - ανανάς 

525 θερμίδες

Εικόνα
υγιεινά smoothies
istock

 

Σε ένα μπλέντερ, αναμειγνύεις 354 ml νερό ή γάλα, 2 κουταλιές σκόνη πρωτεΐνης βανίλιας, 1/2 μπανάνα, 1 φλιτζάνι ανανά, 1 φλιτζάνι σπανάκι, 1 κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο, 2 κουταλιές της σούπας (χωρίς ζάχαρη) νιφάδες καρύδας και 1/2 φλιτζάνι γιαούρτι.

Smoothie σοκολάτα - κεράσι

585 θερμίδες

Εικόνα
υγιεινά smoothies
istock

 

Σε ένα μπλέντερ, αναμειγνύεις 354 ml νερό, 2 κουταλιές (70 γρ.) σκόνη πρωτεΐνης σοκολάτας, 2 φλιτζάνια φρέσκα ή κατεψυγμένα γλυκά κεράσια (χωρίς κουκούτσια), 1 φλιτζάνι φρέσκο σπανάκι, 1 κουταλιά της σούπας καρύδια, 1 κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο, 1 κουταλιά της σούπας σκόνη κακάο και ανακατεύεις μέχρι να γίνει "λείο".

Δες και αυτό: 3 εύκολες συνταγές smoothies για ενέργεια και αποτοξίνωση

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!