Ο David Gandy φωτογραφίζεται για καμπάνια νέου smartwatch από οχτάχρονο αγόρι

02.03.2021
3
'
Visualhellas.gr

Ο David Gandy το πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο της Μ. Βρετανίας, φωτογραφίζεται από τον οχτάχρονο Lil -Peg για την νέα καμπάνια του παιδικού smartwatch, σύμφωνα με την ιστοσελίδα “standard”.

Εικόνα
visualhellas.gr

 

Το ρολόι είναι αποτέλεσμα της νέας συνεργασίας μεταξύ της Vodafone και της Disney και επιτρέπει στους γονείς να είναι συνδεδεμένοι με τα παιδιά τους μέσω των ρολογιών και να παρακολουθούν την δραστηριότητα τους. Ταυτόχρονα, τα παιδιά έχουν το δικό τους smartwatch, που μπορούν να πάρουν τηλέφωνο, να γράψουν μήνυμα και να ψυχαγωγούνται.

Εικόνα
visualhellas.gr

 

“To Neo είναι το τέλειο πρώτο βήμα για να γνωρίσει ένα παιδί την τεχνολογία, επιτρέποντας σε γονείς και παιδιά να περνάνε καλά , δίνοντας την ασφάλεια στους γονείς για το τι κάνει το παιδί αλλά και μια ελευθερία στο ίδιο το παιδί να κάνει ότι θέλει με το smartwatch του”, είπε ο Gandy.

Εικόνα
visualhellas.gr

 

Το ρολόι δίνει στους μικρούς χρήστες την επιλογή να διαλέξουν μέσα από πολλούς χαρακτήρες της Disney και να προσωποποιήσουν το “Neo” τους ρολόι, το οποίο τους επιτρέπει επίσης, να έχουν πρόσβαση, να μιλάνε και να γράφουν στα social media.