ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Ύπνος και καραντίνα: 3 λόγοι που δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς

Σίγουρα κάνεις ασυναίσθητα ένα από τα τρία!
3
'
ipnos-kai-karantina

Ο ύπνος στην καραντίνα είναι για πολλούς μεγάλη υπόθεση καθώς αναφέρουν πως δεν μπορούν να κοιμηθούν λόγω μεγάλης «ξεκούρασης». Θεωρούν δηλαδή ότι επειδή πρακτικά δεν είμαστε τόσο δραστήριοι, τότε ο οργανισμός τους δεν κουράζεται αρκετά ώστε να μπορέσουν να κοιμηθούν. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν ισχύει καθώς σύμφωνα με την επιστήμη, το βιολογικό μας ρολόι και οι φυσικοί μας ρυθμοί είναι οι παράγοντες που ορίζουν ποια είναι η δική μας ώρα ύπνου. Παρόλα αυτά, είναι πολύ πιθανό να έχεις δυσκολίες στο να σε πάρει ο ύπνος μέσα στην καραντίνα, αν κάνεις ένα από τα παρακάτω τρία λαθη:

Έχεις σαν προέκταση του χεριού σου το κινητό

... και όχι μόνο. Έρευνες αναφέρουν πως όλες οι συσκευές τεχνολογίας όπως το κινητό, το tablet, τα laptops αλλά και οι τηλεοράσεις εκπέμπουν μπλε φως. Το μπλε φως εμποδίζει τον εγκέφαλο να προχωρήσει στην έκκριση της ορμόνης του ύπνου, της ορμόνης δηλαδή που σε κάνει να νυστάζεις. Άρα, όσο κοιτάς τα social media στο κινητό σου δεν πρόκειται να κοιμηθείς εύκολα. Για τον λόγο αυτό, καλό θα είναι όλοι αυτοί οι «φίλοι» σου να μένουν εκτός υπνοδωματίου.

ipnos-kai-karantina-aities-aipnias

Πίνεις ροφήματα με καφεΐνη

Η καφεΐνη είναι ουσιαστικά μια ουσία που διεγείρει το νευρικό μας σύστημα και όχι μόνο. Αν καταναλώνεις ροφήματα με καφεΐνη ή τεΐνη μετα τις 15.00, μην περιμένεις να σε πάρει ο ύπνος στις 22.00, είτε έχουμε καραντίνα, είτε όχι. Φυσικά, αν αγαπάς τον καφέ μπορείς να πίνεις το αγαπημένο σου ρόφημα το πρωί και αργότερα μέσα στην ημέρα να επιλέξεις ένα είδος με λιγότερη καφεΐνη.

ipnos-kai-karantina-aipnia

Ξεκινάς τις σκέψεις για το μέλλον

Όσο ο ίδιος βάζεις τον εγκέφαλό σου σε λειτουργεία, τότε δε πρόκειται να κοιμηθείς και αυτό στο υπογράφω. Ειδικά σε περιόδους που έχεις άγχος, όπως είναι η καραντίνα που διανύουμε, θα πρέπει ενδεχομένως να βοηθήσεις τον εγκέφαλό σου να μπει σε μια κατασταση ώστε να σε πάρει ο ύπνος. Διάβασε ενα χαλαρωτικό βιβλίο, κάνε διαλογισμό ή άκου μουσική που σε χαλαρώνει. Οτιδήποτε μπορεί να σε «ταράξει», είναι άκρως απαγορευτικό.

Αν δε, έχεις ήδη κακή σχέση με τον ύπνο, τότε θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός σχετικά με τις επιλογές σου γιατί η αλήθεια είναι πως εν μέσω καραντίνας δεν κάνουμε ιδιαίτερα εξουθενωτικές δραστηριότητες, επομένως θα πρέπει να είσαι πιο συνετός στις συνήθειες σου. Ωστόσο, αν ξεκινήσεις να ακολουθείς ένα πρόγραμμα που δεν περιλαμβάνει τα παραπάνω 3 μικρολάθη, είμαι σίγουρη πως θα έχεις όνειρα γλυκά!