ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

The Zoom Effect: Ποια πλαστική αυξήθηκε σε ζήτηση λόγω Zoom και COVID - 19

Τι αναφέρει έρευνα του BBC.
3
'
πλαστική

Μοιάζει σχεδόν απίστευτο, αλλά το BBC παρουσιάζει σε εκτενή του έρευνα ποια πλαστική αυξήθηκε σε ζήτηση λόγω  Zoom και COVID - 19 και η απάντηση, δεν είναι τόσο προφανής όσο νομίζεις. Σίγουρα οι περισσότεροι εργαζόμαστε με τηλεργασία και κάνουμε όλες τις συναντήσεις μας με την βοήθεια της τεχνολογίας, χρησιμοποιώντας πλατφόρμες όπως το Zoom και το Meet. Από την πρώτη πλατφόρμα, πήρε την ονομασία του και το φαινόμενο αύξησης πλαστικών επεμβάσεων εν μέσω πανδημίας. 
Το « Zoom Effect», όπως λέγεται το συγκεκριμένο φαινόμενο περιγράφει την ψυχολογική επιρροή που έχει πάνω μας η εικόνα του εαυτού μας, όπως την βλέπουμε μέσω της κάμερας του Zoom ή του Meet και του Skype.

Παρατηρώντας το πρόσωπό μας όλο και περισσότερη ώρα, είναι πιο πιθανό να εντοπίσουμε τυχόν ατέλειες ή σημεία που δεν μας αρέσουν τόσο. Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Ένωση Πλαστικών Χειρουργών της Αμερικής, έκαναν 64% περισσότερα ραντεβού με υποψήφιους πελάτες, μέσα στην πανδημία.

Ποια είναι η πλαστική με την μεγαλύτερη ζήτηση λόγω COVID - 19

Το Botox,τα  fillers ή γενικότερα οι μη επεμβατικές πλαστικές προσώπου, είναι εκείνες που έχουν αυξηθεί περισσότερο όπως αναφέρει η έρευνα, γιατί ναι μεν βλέπουμε περισσότερη ώρα τον εαυτό μας μέσω μιας κάμερας αλλά σίγουρα δεν έχουν όλοι το πλεονέκτημα του να μπορούν να πάρουν κάποια άδεια μέχρι να αναρρώσουν πλήρως από ένα ολικό face lift ή και τα χρήματα να το κάνουν. Μια άλλη πλαστική που έχει μεγάλη ζήτηση είναι και ο τονισμός του περιγράμματος του σαγονιού μας ή αλλιώς το ‘jawline contouring’, αλλά και οι διάφορες επεμβάσεις στον λαιμό.

Και ενώ συνήθως εμείς οι γυναίκες είμαστε πιο σχολαστικές σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνισή μας, ο Dr Munir Somji, γιατρός που εργάζεται στο t London’s Dr MediSpa Clinic, αναφέρει στο BBC ότι έχει λάβει αρκετά τηλεφωνήματα από άντρες που βλέποντας τον εαυτό τους στο Zoom παρατήρησαν πως έχουν αραίωση στα μαλλιά τους ή ρυτίδες ανάμεσα στα φρύδια, και ενδιαφέρονται να κάνουν κάποια επέμβαση. Ωστόσο, η  Dr Jill Owen, ψυχολόγος και μέλος της Ένωσης Ψυχολόγων της Βρετανίας, τονίζει ότι η εικόνα που βλέπουμε στην οθόνη του υπολογιστή μας μπορεί να μην ανταποκρίνεται 100% στην πραγματικότητα. «Η γωνία λήψης, ο φωτισμός αλλά και οι διάφοροι περιορισμοί της κάμερας, πολλές φορές μπορεί να μας κάνει να έχουμε μια εικόνα για τον εαυτό μας η οποία δεν είναι εκείνη που αντικρίζουν όσοι μας βλέπουν δια ζώσης».

Αγαπημένο