ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

H καλύτερη στιγμή για 9 συνήθειες υγείας

Εμείς σου προτείνουμε την ιδανική ώρα που σύμφωνα με έρευνες καλό είναι να εντάξεις 9 συνήθειες υγείας στη ζωή σου.
5
'
wra gia sinithies

Ποιά είναι η καλύτερη ώρα για να ζυγιστείς ή για να γυμναστείς ή για να μετρήσεις την πίεσή σου;

Ξέρεις ότι τα δεδομένα των επιστημονικών ερευνών των τελευταίων χρόνων έχουν απάντηση πάνω σε τέτοιου είδους ερωτήσεις;  

Μάθε επομένως ότι με βάση τη χρονοβιολογία υπάρχουν δεδομένα που σου επιτρέπουν να γνωρίζεις ποια είναι η καλύτερη ώρα για συγκεκριμένες συνήθειες που αφορούν την υγεία και την ευεξία σου.

Εμείς συγκεντρώσουμε μόλις 9. Ιδού, λοιπόν, ποιά είναι η καλύτερη ώρα:    

Για να ανοίξεις τα παράθυρα

parathira

Όχι πάντως στις έξι το πρωί που πιθανόν ξυπνάς. Τότε σύμφωνα με τους ειδικούς είναι η ώρα με τα περισσότερα αλλεργιογόνα και τη μεγαλύτερη συγκέντρωση ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον αέρα. Αντίθετα έχει πολύ καλύτερη ποιότητα μεταξύ 9 με 11 το πρωί ή μεταξύ 12 με 4 το απόγευμα σύμφωνα με το lookchem.com. Λάβε υπόψη ότι ο αερισμός του σπιτιού πρέπει να γίνεται κάθε μέρα και ο κανόνας αυτός ισχύει ακόμα και τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Λάβε υπόψη, ωστόσο, ότι 15 λεπτά για έναν επαρκή αερισμό αρκούν.

Για να κάνεις σφράγισμα

Η επιρροή της αναισθησίας διαρκεί περισσότερο το απόγευμα από ότι το πρωί σύμφωνα με έρευνα στο Reagers’s Digest. Πιο συγκεκριμένα η διάρκειά της είναι 5 φορές μεγαλύτερη. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερα να προγραμματίζεις τις επισκέψεις σου στον οδοντίατρο τις απογευματινές ώρες.

Για να μετρήσεις την πίεσή σου

Είναι το πρωί ή το βράδυ. Γενικά είναι προτιμότερο να μετράς την πίεσή σου πάντα την ίδια ώρα κάθε μέρα. Το πρωί είναι συνήθως στα πιο υψηλά της επίπεδα. Τις βραδινές ώρες, όμως, είναι πιο πιθανό να είναι στα πιο χαμηλά επίπεδα απ’ ότι τις άλλες ώρες της ημέρας που συνήθως είμαστε υπ’ ατμόν εξηγεί ο Dr. Dabid Glass ερευνητής βιολόγος ειδικός στη μελέτη των κιρκαδιανών ρυθμών. Συνήθως συστήνεται σε άτομα που παρακολουθούν την πίεσή τους να κάνουν μετρήσεις δύο φορές τη μέρα. Ένα σχήμα μέτρησης πρωί βράδυ είναι μια καλή επιλογή με βάση όσα αναφέρθηκαν.

Για να ζυγιστείς

Προτίμησε τη Δευτέρα ή την Παρασκευή. Έρευνα του Washington University School of Medicine έδειξε ότι στα άτομα που είναι σε δίαιτα η ζυγαριά δείχνει το πιο χαμηλό βάρος την Παρασκευή. Γιατί όμως τη Δευτέρα; Οι επικεφαλής της έρευνας εξηγούν ότι επειδή είναι πιο πιθανό να υποκύψεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου σε γαστριμαρικούς πειρασμούς και ως εκ τούτου να έχεις επιπλέον θερμιδική πρόσληψη, είναι πιο πιθανό να ζυγίζεις περισσότερο τη Δευτέρα. Αυτό όμως το επιπλέον βάρος που πιθανόν να δείξει η ζυγαριά θα σε βοηθήσει να θέσεις τα σωστά όρια κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

Για να γυμναστείς

Η απογευματινή ώρα είναι η καλύτερη σύμφωνα με τον Michael Deschenes καθηγητή φυσικής αγωγής στο College of William & Mary in Williamsburg στη Βιρτζίνια. Σύμφωνα με την έρευνα στην οποία ήταν επικεφαλής, η αντοχή σου είναι μεγαλύτερη μεταξύ 5 και 8 μετά μεσημβρίας από ότι τις πρωινές ώρες. Επίσης η μυς σου έχουν προθερμανθεί καλύτερα κατά τη διάρκεια της ημέρας λόγω της κινητικότητά σου πράγμα που μειώνει την πιθανότητα τραυματισμών.

Για να φας το βραδινό σου

vradino

Προτίμησε να γευματίσεις το βράδυ μία ώρα πιο νωρίς από ότι συνήθως. Σύμφωνα με το Northwestern University όσο πιο νωρίς τρως το βραδινό σου τόσο πιο πιθανό είναι να χάσεις βάρος αν αυτός είναι ο στόχος σου ή να αποφύγεις να παχύνεις. Επίσης οι γενική σύσταση των διαιτολόγων για την κατανάλωση βραδινού προκειμένου να μην έχει κάποιος γαστρολογικές ενοχλήσεις όπως δυσπεψία ή καούρα -ιδιαίτερα αν πάσχει από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση- είναι να τρώει τουλάχιστον τρεις ώρες πριν πέσει στο κρεβάτι για ύπνο.

Για να πάρεις ασπιρίνη

Προτίμησε τις απογευματινές ή βραδινές ώρες. Είναι λιγότερο πιθανό να αναστατώσει το στομάχι σου αφού σίγουρα θα έχεις γευματίσει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μία επιπλέον πληροφορία σχετικά με την ασπιρίνη έχει να κάνει με την προστατευτική της δράση στην υγεία της καρδιάς δεδομένου ότι έχει θρομβολυτική δράση. Η στατιστική γενικά δείχνει ότι ο κίνδυνος για καρδιαγγειακό επεισόδιο είναι μεγαλύτερο στις έξι το πρωί. Αν έχεις πάρει ασπιρίνη το βράδυ μπορεί να μεταξύ άλλων να δράσει προστατευτικά και για την καρδιά σου.

Για να κάνεις αναπνευστικό έλεγχο

Σύμφωνα με τους πνευμονολόγους το δυναμικό της αναπνευστική λειτουργίας πέφτει μεταξύ 2 και 5 το πρωί. Μία αναπνευστική δοκιμασία και γενικά ένας check up για τον έλεγχο της αναπνευστικής λειτουργία που διεξάγεται το πρωί μπορείς να είναι πιο αντιπροσωπευτικό για στη διάγνωση άσθματος, εξηγεί ο  Δρ. Μichael Smolensky από το Πανεπιστήμιο του Τέξας.

Για να πάρεις θεραπεία για την αλλεργία

Το βράδυ είναι η καλύτερη ώρα για να πάρεις χάπια για παθήσεις όπως το αλλεργικό συνάχι. Εκτός του ότι ηρεμούν άμεσα τα ενοχλητικά συμπτώματα της αλλεργίας όπως π.χ. Καταρροή, φταρνίσματα, κνησμό κα. τα χάπια αυτό προκαλούν υπνηλία. Όσο πιο νωρίς το βράδυ τα πάρεις τόσο λιγότερο θα νυστάζεις την επόμενη ημέρα εξηγεί ο Richard Martin από το  Νational Jewish Health in Denver.