ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Πόνοι στη πλάτη μετά τον τοκετό; Tips και ασκήσεις αντιμετώπισης

Αν έγινες πρόσφατα μανούλα και ταλαιπωρείσαι από πόνους στην πλάτη οι συμβουλές που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν
2
'
Remote video URL
See the video

Οι μανούλες δεν πρέπει να ξεχνάμε το πόσο άλλαξε κατά τη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης το σώμα μας και το πόσο δουλεύουμε τους μήνες που ακολουθούν μετά τη γέννα καθώς σκύβουμε να σηκώσουμε τα μωράκια μας, να τα ταΐσουμε, να τα παίξουμε και να τα αλλάξουμε όλο το εικοσιτετράωρο.

Τι προκαλεί πόνο στην πλάτη μετά τον τοκετό;

Οι ορμόνες εγκυμοσύνης που χαλάρωσαν τους συνδέσμους και τις αρθρώσεις μας, μαζί με τους τεταμένους κοιλιακούς μυς ευθύνονται για τους πόνους που έχουμε στη πλάτη. Το να κρατάμε το μωρό μας με λάθος τρόπο μπορεί επίσης να οδηγήσει σε πόνο η να επιδεινώσει την κατάσταση. 

Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τον πόνο στην πλάτη μετά τον τοκετό:

Χρειάζεται χρόνος για να επιστρέψει η πλάτη μας στα φυσιολογικά επίπεδα, οπότε πρέπει να είμαστε υπομονετικοί και μην προσπαθούμε να κάνουμε πάρα πολλά πριν την ώρα τους.

Τι μπορούμε να κάνουμε για τον πόνο στην πλάτη μετά τον τοκετό;

Το πρώτο και σημαντικότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να βοηθήσουμε την πλάτη μας να επανέλθει με ιδιαίτερη προσοχή στο πώς κινούμαστε (αφού χρησιμοποιούμε την πλάτη μας σχεδόν όλη την ώρα) και κάνοντας μερικές εύκολες ασκήσεις. 

Ακολουθούν 7 συμβουλές που μπορούμε να εφαρμόσουμε καθημερινά ώστε να απαλύνουμε η και να εξαλείψουμε τους πόνους στη πλάτη.

  • Αρχικά πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στο πως σκύβουμε και σηκωνόμαστε. Η  κίνηση πρέπει να ξεκινάει από τα γόνατα, όχι από την πλάτη όταν σηκώνουμε το μωρό, τη μπουγάδα, το καροτσάκι κ.λπ.
  • Την ώρα που ταΐζουμε ή παίζουμε με το μωρό μας προσέχουμε να διατηρούμε όσο γίνεται ευθεία τη σπονδυλική μας στήλη χωρίς να σκύβουμε.
  • Ένα ωραίο ζεστό μπάνιο σε μια πολύ καθαρή μπανιέρα θα μας ανακουφίσει. Εάν αναρρώνετε από καισαρική ζητήστε από τον ιατρό σας να σας πει πότε είναι ασφαλές να βραχεί η τομή.
  • Χρησιμοποιώντας ένα υποπόδιο για να σηκώσουμε ελαφρώς τα πόδια μας όταν καθόμαστε και όταν ταΐζουμε το μωρό θα αποφορτίσει ιδιαίτερα τη πλάτη μας.
  • Στην αρχή θα πρέπει να προσπαθήσουμε να μην στεκόμαστε για μεγάλα χρονικά διαστήματα, όποτε όμως δεν μπορούμε να αποφύγουμε την ορθοστασία ας τοποθετούμε το ένα πόδι μας σε ένα χαμηλό σκαμνί η σκαλοπάτι για να αφαιρούμε κάποια πίεση από το κάτω μέρος της πλάτης.
  • Ένα μασάζ θα χαλαρώσει τους πιασμένους μυς και θα μας ανακουφίσει.
  • Όσον αφορά την άσκηση καλό είναι να ξεκινήσουμε αργά με μερικές ήπιες ασκήσεις μετά τον τοκετό. Θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία στη σωστή ενδυνάμωση των κοιλιακών μας και του πυελικού μας εδάφους ακολουθώντας ένα στοχευμένο πρόγραμμα ενδυνάμωσης. 
  • Φυσικά το πιο σημαντικό απ όλα είναι να συμβουλευτούμε τον γυναικολόγο - μαιευτήρα μας όσον αφορά το πότε και το πως θα επανέλθουμε στις καθημερινές δραστηριότητες μας αλλά και την άσκηση! 
Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!