ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Πάμε για περπάτημα; Μικρά μυστικά για να το κάνεις σωστά!

Το περπάτημα ταιριάζει σε κάθε ηλικία!
06.03.2021
3
'
perpatima

Αν αγαπάς το περπάτημα, τότε απολαμβάνεις και τα οφέλη του, αφού σωματικά και ψυχικά σε ωθεί προς το καλύτερο. Γυμνάζεις όλο σου το σώμα και ταυτόχρονα χαλαρώνεις, διώχνοντας μακριά το στρες. Αποτελεί αερόβια άσκηση για μικρούς και μεγάλους. 

Κάτι τόσο απλό, όπως ένας γρήγορος περίπατος, σε ανανεώνει! Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο "Emotion", έδειξε ότι η διάθεση μετά από μια βόλτα ανεβαίνει, ανεξάρτητα από το αν έχει ήλιο, αν ακούμε παράλληλα μουσική ή ακόμα και αν κάνουμε κοινωνικές επαφές. Για όλο αυτό χρειάζεται το λιγότερο 12 λεπτά, ενώ αν επιθυμείτε και παραπάνω ώρα ακόμα καλύτερα! Περπάτησε με το κεφάλι ψηλά και τους ώμους ίσιους.

Επίσης, μια μελέτη του 2019 στο "Journal of Behavioral Addictions" ανέφερε ότι όταν κάνεις διάλειμμα, κοιτάζοντας το κινητό σου, δεν βοηθάς τον εγκέφαλό σου να ανακάμψει. Αν θέλεις το διάλειμμα για περπάτημα πραγματικά να σε βοηθήσει, αφήσε το κινητό σπίτι για λίγη ώρα.

peripatos

Δες το περπάτημα σαν ένα είδος διαλογισμού, εστίασε στην αναπνοή και το βάδισμά σου. Αν περπατάς σε χώρους με πράσινο, είναι ένας ακόμα βασικός παράγοντας να νιώσεις ευεξία. 

Σαφώς, βοηθάει στην ενδυνάμωση των οστών, στην καταπολέμηση κατακράτησης υγρών, στο αδυνάτισμα, στη μείωση καρδιοπάθειας, στην καταπολέμηση της άνοιας και γενικότερα συμβάλλει στην διατήρηση καλής υγείας.

peripatos

Για να δούμε όμως μερικά μικρά μυστικά που θα μας βοηθήσουν στο να περπατάμε πιο αποδοτικά και σωστά:

  • Φόρεσε άνετα και καλά αθλητικά ρούχα και παπούτσια
  • Κάνε το περπάτημά σου για περίπου 35- 45 λεπτά κάθε μέρα.( Αν επιθυμείς παραπάνω ακόμα καλύτερα!)
  • Κούνησε τα χέρια σου όσο περπατάς, τέντωνέ τα προς τα επάνω, νιώσε πως ψηλώνεις!
  • Κάνε πάντα αποθεραπεία πριν και μετά με καλό stretching σε ολόκληρο το σώμα.
  • Αν επιθυμείς να χάσεις βάρος, φόρεσε κολάν εφίδρωσης για έξτρα αποτέλεσμα
Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!