ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Αθηνά Οικονομάκου: Η γυμναστική που κάνει και στις διακοπές της - Έτσι χάνει τα κιλά της εγκυμοσύνης

Ιδανική για τους καλοκαιρινούς μήνες!
3
'
Η γυμναστική που βοήθησε την Αθηνά Οικονομάκου να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης NDP

Η Αθηνά Οικονομάκου έχει ένα από τα πιο καλογυμνασμένα σώματα της ελληνικής showbiz. Η ηθοποιός μάλιστα, αρκετές φορές μας έχει δείξει διάφορες ασκήσεις που ακολουθεί για να διατηρεί το καλλίγραμμο κορμί της. Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της ωστόσο, όπως ήταν αναμενόμενο, πήρε κάποια έξτρα κιλά, τα οποία όμως έχασε με την βοήθεια μιας συγκεκριμένης γυμναστικής.

Ως λάτρης των social media και της υγιεινής ζωής, η Αθηνά Οικονομάκου μοιράζεται αρκετά tips με τους διαδικτυακούς της φίλους. Ανάμεσα σε αυτά, πρόσφατα, ήταν και η γυμναστική που κάνει μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες. Ποια είναι αυτή; To SUP!

Μπορεί να σε ενδιαφέρει επίσης: Αθηνά Οικονομάκου - Ο καταπράσινος κήπος και η πιο τακτοποιημένη ντουλάπα που θα ζηλέψεις

Η γυμναστική που ακολουθεί η Αθηνά Οικονομάκου

Το SUP ή αλλιώς Standup paddleboarding είναι ένα θαλάσσιο σπορ που γεννήθηκε από το σερφ, με τις ρίζες του να βρίσκονται στη Χαβάη. Ο ασκούμενος, με απλά λόγια, βρίσκεται πάνω σε μια σανίδα και κάνει κουπί, συνδυάζοντας κωπηλασία και σερφ.

 

Διάβασε και αυτό: Αθηνά Οικονομάκου - Προκάλεσε εντύπωση στη Μύκονο με το σώμα της μετά την γέννα - Το beach look που το ανέδειξε

Πως γυμναζόμαστε με το SUP

Σύμφωνα με τη Τricia Somma, Exersise Science Expert στο Montclair State University, η κωπηλασία με όρθιο το κορμί είναι μια πολύ καλή επιλογή άσκησης που εμπλέκει τόσο τους πλάγιους όσο και τους ορθούς κοιλιακούς, δημιουργώντας ισχυρή δύναμη κορμού.

Aυτό που δεν φαντάζεσαι είναι ότι γυμνάζεται αρκετά και το κάτω μέρος του σώματος. "Οι μύες του κάτω σώματος χρησιμοποιούνται για τη σταθεροποίηση του σώματός σας, καθώς το άνω μέρος του σώματος εξασκείται", εξηγεί η η Somma και συνεχίζει λέγοντας: "Η κωπηλασία ενεργοποιεί επίσης τους τρικέφαλους, τους δικέφαλους, το στήθος και τους μύες της πλάτης". Αν θες να μάθεις πόσες θερμίδες καίει, διάβασε περισσότερα εδώ

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!