ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Burpees: Η άσκηση που δεν κάνεις και καίει πολύ, πολύ λίπος!

Αν θέλεις να κάψεις λίπος, άφησε το στατικό ποδήλατο και το ελλειπτικό μηχάνημα και κάνε μερικά burpees. Θα τα χάσεις!
2
'
άσκηση burpee σε θέση κάμψης istockphoto

Τα burpees είναι μια καλλισθενική άσκηση (φυσική άσκηση, σχεδιασμένη έτσι ώστε να βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και να αναπτύσσει τον μυικό τόνο) και αποτελούν μια από τις πιο απαιτητικές αλλά και πιο αποδοτικές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις. Στοχεύουν στην ανάπτυξη της ταχυδύναμης και της εκρηκτικότητας, έχουν τεράστια καρδιαγγειακά οφέλη και τονώνουν όλες τις μυικές ομάδες. Το καλύτερο; Καίνε απίστευτες θερμίδες και λίπος!

Αλλά τα burpees δεν είναι μόνο ωφέλιμα για σκληροπυρηνικούς αθλητές. Είναι για όλους. Θα σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος, να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου και θα σε προετοιμάσουν όπως καμία άλλη άσκηση. Δες ποια είναι τα οφέλη τους:

Εικόνα
istockphoto

 

Σε κάνουν πιο δυνατή

Η άσκηση burpee είναι μια άσκηση ενδυνάμωσης full body και το απόλυτο παράδειγμα λειτουργικής φυσικής κατάστασης. Με κάθε επανάληψη γυμνάζεις τα χέρια, τους θωρακικούς και το στήθος, τους τετρακέφαλους, τους γλουτούς, τους μηριαίους και τους κοιλιακούς.

Αναπτύσσουν την αντοχή, αυξάνουν τη μυική μάζα

Γιατί πιστεύεις ότι τα burpees περιέχονται στις πιο δύσκολες προπονήσεις (όπως το CrossFit); Επειδή είναι εξαιρετικά για την ανάπτυξη της μυικής μάζας και της αντοχής, εκτός του ότι είναι ως προπόνηση φανταστική cardio επειδή ανεβάζουν γρήγορα τον καρδιακό σου ρυθμό. Τα burpees είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσεις γρήγορα φόρμα, είτε ο στόχος σου είναι να μάθεις ένα νέο άθλημα, είτε να προπονηθείς για ένα τρίαθλο, είτε να κάνεις πεζοπορία σε ένα ψηλό βουνό είτε απλώς να φαίνεσαι fit.

Δεν απαιτούν εξοπλισμό

Το καλύτερο πράγμα με αυτήν την άσκηση; Δεν απαιτεί κανένα απολύτως εξοπλισμό. Σωστά. Μηδέν. Τίποτα. Μπορείς να κάνεις τα burpees στο σπίτι, σε ένα κοντινό πάρκο, ακόμα και στο δωμάτιο του ξενοδοχείου σου γιατί χρησιμοποιείς μόνον το βάρος του σώματός σου.

Σε βάζουν σε φόρμα

Σε αντίθεση με το τρέξιμο, που είναι μια αργή, μονότονη μορφή άσκησης (εκτός αν κάνεις σπριντ), η άσκηση αυτή είναι γρήγορη, δυναμική και καθόλου βαρετή. Η προσθήκη burpees στην προπόνησή σου θα σου προσφέρει πολλά οφέλη και θα είσαι σε φόρμα πιο γρήγορα από ότι νομίζεις.

Καίνε πολλές θερμίδες

Τα burpees μετατρέπουν το σώμα σου σε μηχανή καύσης λίπους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι μια έντονη άσκηση για όλο το σώμα και καίει πολλές θερμίδες. Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι οι ασκήσεις υψηλής έντασης όπως αυτή καίνε έως και 50% περισσότερο λίπος από οποιαδήποτε άλλαη άσκηση σε μέτρια ένταση. Ακόμα καλύτερα, επιταχύνουν το μεταβολισμό σου όλη την ημέρα, που σημαίνει ότι θα καις περισσότερες θερμίδες, ακόμη και μετά την προπόνηση.

Πώς να κάνεις burpees

Εικόνα
istockphoto

 

Τα burpees είναι ένας συνδυασμός καθίσματος με οπίσθιο λάκτισμα των ποδιών και επιτόπιου άλματος. 

  • Ξεκινάς από όρθια θέση και σκύβεις μπροστά στο πάτωμα.
  • Με λάκτισμα φέρνεις τα πόδια σου προς τα πίσω, κρατώντας το πάνω μέρος του σώματος σταθερό σε θέση κάμψης.
  • Εκτελείς μία κάμψη, συσπειρώνεις το σώμα σου ερχόμενος στη θέση που σκύβεις μπροστά.
  • Από αυτή τη θέση κάνεις άλμα όσο το δυνατόν ψηλότερα στον αέρα, και επιστρέφεις στην αρχική θέση.

Κάνε 50 burpees. Ισοδυναμούν με 10 λεπτά έντονης άσκησης. Μην ξεχνάς την προθέρμανση με επιτόπιο τρέξιμο και την αποθεραπεία με στρέτσινγκ.

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!