ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Αυτές είναι οι περιπτώσεις που απαγορεύεται "δια ροπάλου" να γυμναστείς

Δεν είναι μόνον ένας πόνος στο στήθος, μία ζάλη ή μια αδυναμία που δεν σου επιτρέπει να γυμναστείς. Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που καλό είναι να αποφύγεις τη γυμναστική «διά ροπάλου»!
4
'
κοπέλα πονάει στη γυμναστική istockphoto

Είσαι εξαντλημένη, νιώθεις κούραση ή έχεις κάνεις τις προηγούμενες μέρες πολλές προπονήσεις. Καλό είναι λοιπόν να αποφύγεις τη γυμναστική για σήμερα και να ξεκουραστείς. Υπάρχουν όμως και άλλες περιπτώσεις που απαγορεύεται να γυμναστείς. Δες ποιες είναι αυτές. 

Έχεις τραυματιστεί

Ο πόνος αποτελεί μια σημαντική πληροφορία του σώματός σου. Υπάρχουν δύο πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνεις όταν πρόκειται για πόνο: να τον αγνοήσεις ή να πιέσεις το σώμα σου. Το σώμα σου με τον πόνο ουσιαστικά σου φωνάζει: «Σταμάτα και κοίτα με». Την επόμενη φορά που θα εμφανιστεί πόνος κατά τη διάρκεια μιας άσκησης, κάνε το σωστό:  σταμάτα και δώστε προσοχή στα προειδοποιητικά σημάδια. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν δύο μαθήματα που παίρνεις όταν τραυματίζεσαι: 1) Μαθαίνεις από τον τραυματισμό και 2) αλλάζεις ταχύτητα και ανακαλύπτεις νέες fitness επιλογές.

Μετά από χειρουργική επέμβαση

Κατά κανόνα, πρέπει να αποφεύγεις οποιαδήποτε δραστηριότητα τις πρώτες 48 ώρες μετά από μία χειρουργική επέμβαση. Στη συνέχεια, ανάλογα με την κατάσταση της υγείας σου και τον τρόπο που ο οργανισμός σου αναρρώνει, ο γιατρός σου μπορεί να σου επιτρέψει να ασχοληθείς με ελαφριά άσκηση δύο εβδομάδες μετά την επέμβαση. Φυσικά εξαρτάται και το είδος της επέμβασης που έκανες. Αν έγινε κοιλιακή τομή ίσως χρειαστείς 6 εβδομάδες έως και 2 μήνες μέχρι να αρχίσεις να γυμνάζεσαι.

Δες ακόμη: Τρέξιμο σε διαφορετικές επιφάνειες. Για ποιους λόγους να προτιμήσεις τι;

Είσαι έγκυος

Εικόνα
istockphoto

 

Υπάρχουν πολλές αλλαγές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όπως αλλαγές στο σχήμα και το μέγεθος του σώματος, που ενέχουν πιθανό κίνδυνο αυξημένου τραυματισμού. Είναι απαραίτητο να συζητήσεις πρώτα με τον γυναικολόγο σου αν θα πρέπει να γυμναστείς ή να αποφύγεις τη γυμναστική, καθώς κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική. Είσαι έγκυος; Ποιο είδος γυμναστικής είναι ιδανικό για εσένα και τι πρέπει να προσέξεις

Μετά από θεραπεία στον δερματολόγο

Είναι προτιμότερο να περιμένεις 72 ώρες τουλάχιστον μετά από οποιαδήποτε ενέσιμη θεραπεία όπως fillers ή μπότοξ, καθώς και μετά από πολλές θεραπείες με λέιζερ ή άλλες θεραπείες που μπορεί να βλάψουν προσωρινά την επιφάνεια του δέρματος. Τα υλικά που εγχέονται πρέπει να παραμείνουν στη θέση τους για μερικές ημέρες για να απορροφηθούν και πρέπει να κλείσουν τυχόν μικροσκοπικές τρύπες της βελόνας για να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης οιδήματος ή μελανιάς.

Έχεις καεί από τον ήλιο

Έτρεξες μια μεγάλη απόσταση κάτω από τον ήλιο και κάηκε το δέρμα σου; Ένα ακραίο ηλιακό έγκαυμα μπορεί να προκαλέσει θερμοπληξία, ανισορροπία ηλεκτρολυτών και διαχείρισης υγρών του σώματος καθώς και υπερθέρμανσης. Σταμάτα την άσκηση και ξεκουράσου, ενυδατώσου και άπλωνε καταπραϋντικές κρέμες ενυδάτωσης. Καλό είναι να περιμένεις περίπου 48 ώρες για να ηρεμήσει το δέρμα σου και να νιώθεις καλύτερα.

Έκανες αποτρίχωση στο μπικίνι

Καλό είναι να μην κάνεις ποδήλατο για μερικές ημέρες, καθώς η υπερβολική τριβή και η πίεση από το κάθισμα του ποδηλάτου και τα στενά ρούχα θα προκαλέσουν ερεθισμό. Το τρέξιμο είναι επίσης δύσκολο. Οποιαδήποτε ήπια άσκηση με πιο φαρδιά ρούχα είναι καλύτερη επιλογή τις ημέρες που έχεις κάνει αποτρίχωση με κερί.

Εικόνα
istockphoto

 

Χτύπησες τατουάζ

Αν και ο ιδρώτας δεν θα εμποδίσει τη διαδικασία επούλωσης του τατουάζ, πρέπει να είσαι προσεκτική για να μη χτυπήσεις στο σημείο που έκανες τατουάζ. Επιπλέον, δεν θέλεις να πάθεις κάποια μόλυνση. Καλύτερα να περιμένεις μέχρι να επουλωθεί, μετά από περίπου 10 ημέρες.

Μάθε ακόμη: Γιατί η ξεκούραση είναι το ίδιο σημαντική με την άσκηση

Σταμάτα αμέσως την άσκηση!

Αναζήτησε ιατρική βοήθεια εάν εμφανίσεις συμπτώματα όπως:

  • Ξαφνική δυσφορία ή οξύ πόνο
  • Πόνο στο στήθος ή άλλον πόνο, που θα μπορούσε να υποδηλώνει καρδιακή προσβολή (όπως πόνος στον αυχένα και το σαγόνι, πόνος που περνάει κάτω από το χέρι ή πόνος ανάμεσα στις ωμοπλάτες)
  • Έντονη δύσπνοια
  • Πολύ γρήγορος ή ακανόνιστος καρδιακός παλμός κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Διάβασε ακόμη: 30 Tips για να αλλάξεις πλήρως το fitness routine σου - Δουλεύουν σε όλους

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!