ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Πόση ζάχαρη επιτρέπεται να καταναλώνουν τα παιδιά;

Υπάρχει ένα όριο στην κατανάλωση της ζάχαρης στα παιδιά. Η κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος Shirley Patterson απαντά στο ερώτημα πόση ζάχαρη επιτρέπεται και τι προκαλεί η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης στα παιδιά.
14.10.2021
3
'
πόση ζάχαρη πρέπει να τρώνε τα παιδιά

Μια γλυκιά απόλαυση κάθε τόσο δεν είναι τρομερή αλλά αν το παιδί σου σου ζητάει γλυκά πολύ συχνά τότε ήρθε η ώρα να βάλεις ένα όριο στην κατανάλωση των γλυκών και της ζάχαρης.  

Πόση ζάχαρη πρέπει να τρώνε τα παιδιά;

"Στα παιδιά ηλικίας 2 ετών και άνω θα πρέπει η πρόσληψη ζάχαρης να μην ξεπερνά τα 25 γραμμάρια, δηλαδή περίπου 4 κουταλάκια του γλυκού (όχι κοφτά), την ημέρα, ή πρόσθετων σακχάρων (η ποσότητα περιλαμβάνει και τα πρόσθετα σάκχαρα σε τροφές)." απαντά η κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος.

Σε ενδιαφέρει: Χαρτζιλίκι και παιδί: Πόσα να του δώσεις και πότε να ξεκινήσεις

Τα πρόσθετα σάκχαρα ή τα σιρόπια έχουν προσθέτει σε τρόφιμα ή ροφήματα, σε αντίθεση με τα φυσικά σάκχαρα που βρίσκονται σε τροφές όπως το γάλα (λακτόζη) ή τα φρούτα και κάποια λαχανικά (φρουκτόζη). Τα τρόφιμα που περιέχουν φυσική ζάχαρη περιέχουν επίσης θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες και άλλες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που χρειάζονται τα παιδιά για να αναπτυχθούν.

Εικόνα
istockphoto

Ποιες είναι οι επιπτώσεις της ζάχαρης στην υγεία των παιδιών;

Όσα περισσότερα γλυκά, κέικ, καραμέλες και μπισκότα τρώει το μικρό σου ή πίνει υπερβολική ποσότητα σε χυμούς, τόσο λιγότερο χώρο θα έχει στην κοιλίτσα του για θρεπτικά τρόφιμα που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξή του. Μάλιστα, όταν πρόκειται για παιδιά και ζάχαρη, η έρευνα δείχνει ότι όταν τα παιδιά τρώνε περισσότερα γλυκά, τρώνε λιγότερες υγιεινές τροφές, δημητριακά και γαλακτοκομικά.

Δες κι αυτό: Μήπως του λείπει σίδηρος;

Αυτό σημαίνει ότι χάνουν βασικά θρεπτικά συστατικά, αλλά κινδυνεύει επίσης η οστική τους πυκνότητα, αυξάνονται τα επίπεδα LDL («κακής») χοληστερόλης,τα τριγλυκερίδια, η παχυσαρκία και ο διαβήτης τύπου 2.

Επιπλέον η υπερβολική ζάχαρη στη διατροφή των μικρών παιδιών θεωρείται ότι είναι ένας από τους λόγους που το 23% των παιδιών ηλικίας 2 έως 5 ετών έχουν τερηδόνα.

Δες ακόμη: Τα 10 λάθη που κάνουμε με τη διατροφή των παιδιών

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!