ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Μυστικά διατροφής: Τι να φας λιγότερο και τι περισσότερο

Ποια είναι η ιδανική διατροφή για την υγεία του ανθρώπου, σύμφωνα με έρευνες.
22.02.2021
1
'
mistika-diatrofis-erevnes

Μελέτη από 37 ερευνητές από 16 χώρες, του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, η οποία δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό «The Lancet», έδωσε πρόσφατα έμφαση σε ένα βασικό μήνυμα: φάτε διπλάσια λαχανικά, ξηρούς καρπούς, φρούτα και όσπρια, και περιορίστε στο μισό το κρέας, ιδίως το κόκκινο, και τη ζάχαρη. Αυτή, σύμφωνα με τους επικεφαλής της μελέτης είναι η ιδανική διατροφή όχι μόνο για την υγεία του ανθρώπου αλλά και την επιβίωση του πλανήτη. Η διατροφική αυτή σύσταση μπορεί ταυτόχρονα να σώσει ζωές μειώνοντας τις χρόνιες παθήσεις και να θρέψει τον μελλοντικό παγκόσμιο πληθυσμό χωρίς να επιβαρύνει καταστροφικά τη Γη εξαιτίας τους μαζικής κρεατοφαγίας.

Προτίμησε τις σούπες

Εκτός από ένα εύκολο και οικονομικό πιάτο προσφέρει ως γεύμα καλό κορεσμό ενυδάτωση στον οργανισμό σου. Και το κυριότερο; Μπορεί να αποδειχθεί έξτρα θρεπτική ιδιαίτερα αν την εμπλουτίσεις με λαχανικά ιδιαίτερα αν μέσα στην ημέρα δεν καλύπτει τα 2 ½ φλιτζάνια λαχανικών που είναι η συνιστώμενη ημερήσια δόση. Ισχύει ότι βοηθάει κατά την ανάρρωση μετά από μια ίωση όμως δεν χρειάζεται να την επιλέγεις ως γεύμα μόνο όταν αρρωσταίνεις. Υπάρχουν έρευνες εξάλλου που υποστηρίζουν ότι μεταξύ άλλων έχει και ανακουφιστική επίδραση.

Τη μαύρη σοκολάτα και τα μάτια σου

Λίγη μαύρη σοκολάτα την ημέρα κάνει καλό στην όραση σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Οφθαλμολογίας. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει ότι μελέτες έχουν δείξει πως οι φλαβανόλες που υπάρχουν στην μαύρη σοκολάτα δρουν ευεργετικά στην καρδιά, τον εγκέφαλο, ακόμα και στη ρύθμιση του σακχαρώδη διαβήτη αλλά και σε κάτι ακόμα που μέχρι πρότινος δεν τα ήταν γνωστό: στα μάτια!

Προτίμησε σνακ πρωτεΐνης το απόγευμα

Γιατί; Επειδή μπορεί να μειώσει την όρεξη  σου το βράδυ και ως εκ τούτου να την οδηγήσει σε χαμηλότερη κατανάλωση θερμίδων τις βραδινές ώρες. Η έρευνα που διεξήχθη από  το Πανεπιστήμιο του Μισούρι έδειξε ότι όσοι κατανάλωσαν ένα πλούσιο σε πρωτεΐνη σνακ το απόγευμα κατανάλωναν 30% λιγότερες θερμίδες στο βραδινό τους γεύμα. Τι να διαλέξεις;  Γιαούρτι, αυγό, ξηροί καρποί είναι καλές επιλογές πρωτεϊνικού σνακ.