ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Διατροφή και καρδιαγγειακά νοσήματα: Πώς συνδέονται;

Τι αναφέρει το Harvard T.H. Chan School of Public Health.
27.02.2021
2
'
kardiagiaka-nosimata-kai-diatrofi-erevna

H όσο το δυνατό μεγαλύτερη ποικιλία στη διατροφή μας συνδέεται με μικρότερη πιθανότητα εκδήλωσης καρδιαγγειακών νοσημάτων, σύμφωνα με το Harvard T.H. Chan School of Public Health. Δεν αρκεί επομένως να στρέφεσαι καθημερινά σε υγιεινές διατροφικές επιλογές. Στόχος σου πρέπει να είναι και η ποικιλία στην διατροφή.

Μούρα και φράουλες για γερή καρδιά

Επιπλέον, μια μελέτη του Χάρβαρντ διαπίστωσε ότι η τακτική κατανάλωση ανθοκυανινών, μια κατηγορία φλαβονοειδών που βρίσκεται σε μούρα και φράουλες, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής προσβολής κατά 32% σε νεαρές και μεσήλικες γυναίκες. Το ίδιο ισχύει και για το γάλα και το γιαούρτι. Πιο συγκεκριμένα, ο συνδυασμός κατανάλωσης γάλακτος και γιαουρτιού είχε μεγαλύτερο όφελος, όσον αφορά τη μείωση του καρδιαγγειακού κινδύνου, σε σχέση με τον συνδυασμό τυριού-βουτύρου. Aυτό δείχνει έρευνα που διεξήχθη από το Πανεπιστημίο ΜακΜάστερ στον Καναδά και δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό "The Lancet". Ένας παραπάνω λόγος για να προτιμάς τον συγκεκριμένο συνδυασμό γαλακτοκομικών στη διατροφή σου.

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!