ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Ήξερες ότι το κινητό μπορεί να επηρεάσει τα κιλά και την δίαιτα σου;

Όλα τα νέα στοιχεία που αποκάλυψαν οι έρευνες
3
'
επιρροή κινητού στα κιλά istock

Το κινητό είναι ίσως και η πιο σημαντική ανακάλυψη της σημερινής εποχής, μέσω της οποίας μπορούμε να επικοινωνούμε, να δουλεύουμε και ούτω καθεξής. Αυτό όμως που μπορεί να μην ήξερες, είναι πως πλέον υπάρχουν έρευνες που συνδέουν το κινητό σου με τα κιλά και την δίαιτά σου. Πως ακριβώς γίνεται αυτό και τι μπορείς να κάνεις για να το αποφύγεις; Σου έχουμε όλες τις απαντήσεις που ψάχνεις και είναι σίγουρο πως θα σε εκπλήξουν.

Μπορεί να έχεις το κινητό δίπλα σου την ώρα που κοιμάσαι ως ξυπνητήρι, ωστόσο κανένα smartphone δεν είναι καλό για τον ύπνο σου. Εκτός από τον ύπνο όμως, το τηλέφωνο σε βλάπτει και κατά τη διάρκεια της ημέρας με περισσότερους τρόπους από ότι αντιλαμβάνεσαι. Σύμφωνα με έρευνα του Korea Youth Risk Behavior Web-Based Survey, έφηβοι που περνάνε περισσότερες από 2 ώρες την ημέρα στα κινητά τους, τρώνε περισσότερα fast food και λιγότερα φρούτα και λαχανικά.

Μπορεί να σε ενδιαφέρει επίσης: Nomophobia - Η εξάρτηση από το κινητό έχει το δικό της όνομα

Διατροφή και αδυνάτισμα: Πως επηρεάζονται από το κινητό σου

Η Rekha B. Kumar, ενδοκρινολόγος στο Weill Cornell Medicine και ιατρική διευθύντρια του Αμερικανικού Συμβουλίου Ιατρικής Παχυσαρκίας ανέφερε πάνω σε αυτό το θέμα, “Αυτά τα αποτελέσματα δεν με εκπλήσσουν, δεδομένου ότι μιλάμε για μια εντελώς καθιστική ζωή που καταλαμβάνει χρόνο κατά τον οποίο οι έφηβοι θα μπορούσαν να συμμετέχουν σε αθλήματα ή άλλες σωματικές δραστηριότητες”.

Η έρευνα σημείωσε επίσης πως οι έφηβοι που περνάνε τουλάχιστον 5 ώρες καθημερινά στο τηλέφωνό τους έχουν περισσότερες πιθανότητες να πιουν και ανθρακούχα ποτά με ζάχαρα εκτός από το να φάνε περισσότερο fast food, σε σύγκριση με τους έφηβους που πέρασαν λιγότερο από 2 ώρες την ημέρα στο τηλέφωνό τους.

Τέλος σημειώθηκε πως οι έφηβοι που χρησιμοποίησαν τα τηλέφωνά τους κυρίως για αναζήτηση πληροφοριών είχαν υγιέστερες διατροφικές συνήθειες από εκείνους που “στράφηκαν” στα τηλέφωνά τους για επικοινωνία, παιχνίδια, φωτογραφίες, και μουσική.

Εικόνα
κινητό και επιρροή στην διατροφή μας
istock

 

“Όταν δεν είμαστε προσεκτικοί με το φαγητό μας, και έχουμε συχνή απόσπαση προσοχής, τείνουμε να τρώμε μεγάλες μερίδες φαγητού. Είτε τρώμε σνακ, είτε τρώμε πολύ γρήγορα, αυτό είναι κάτι που δεν επιτρέπει στο πεπτικό μας σύστημα αρκετό χρόνο για να σηματοδοτήσει στον εγκέφαλό μας ότι είμαστε γεμάτοι, οπότε τρώμε πέρα από το σημείο της πληρότητας”, αναφέρει η Christina Brown, Diet Coach.

Ο τρόπος για να μην “πέσεις στην παγίδα”

Αν φοβάσαι πως μπορεί να “πέσεις στην παγίδα” επειδή χρησιμοποιείς αρκετά το κινητό σου, τότε σου έχουμε μερικά tips που θα σε βοηθήσουν.

  • Το πιο σημαντικό από όλα θα λέγαμε είναι να μην τρως ενώ είσαι στο κινητό σου. Η Brown αναφέρει πως πρέπει να γίνει κανόνας για όλους να μην χρησιμοποιούμε καθόλου το κινητό την ώρα που τρώμε, ούτε για να βλέπουμε βιντεάκια.
  • Πρέπει να καθορίσεις ένα χρονικό όριο, και όταν το “χτυπήσεις” και δεν ξέρεις τι να κάνεις αν έχεις ελεύθερο χρόνο, το ιδανικό είναι να πας για μια βόλτα στο πάρκο. Γενικότερα ο στόχος εδώ είναι να βγεις έξω για να αθληθείς.
  • Σύμφωνα με τους ειδικούς είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούμε το κινητό μας ενώ στεκόμαστε όρθιοι. Και όμως αυτό το μικρό τρικ, μπορεί να σου φαίνεται περίεργο, όμως είναι καλύτερο από το να είμαστε ξαπλωμένοι ή καθιστοί.
  • Κράτα ένα σημειωματάριο. Όταν σημειώνεις και βλέπεις τι τρως πολλές φορές συνειδητοποιείς ότι δεν χρειάζεται να φας παραπάνω.
  • Κοιμήσου καλύτερα. Τι εννοούμε με αυτό; Πως θα πρέπει να κοιμηθείς κρατώντας το κινητό όσο πιο μακριά από σένα μπορείς. Το καλύτερο θα ήταν να το έχεις σε άλλο δωμάτιο και να έχεις περάσει τουλάχιστον μισή ώρα μακριά του πριν κλείσεις τα μάτια σου.

Διάβασε και αυτό: 3 λόγοι για να αφήσεις το κινητό σου εκτός κρεβατοκάμαρας απόψε

Εικόνα
κινητά και ύπνος
istock

 

Αν και μιλάμε για μια συσκευή που πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, καλό θα ήταν να μην ξεχαστείς και αντιθέτως να περάσεις λίγο χρόνο έξω, ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι μακριά από την συνεχή επιρροή του κινητού σου.

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!