ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί που σε ενδιαφέρει

AdBlock Detection Block

Επιτρέψτε τις διαφημίσεις στον ιστότοπό μας

Φαίνεται πως χρησιμοποιείτε κάποιο πρόγραμμα (ad blocking) αποκλεισμού διαφημίσεων.
Στηρίξτε μας για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Εναλλακτικοί τρόποι ενυδάτωσης για σένα που δεν πίνεις νερό!

Πάλι δεν ήπιες νερό; Εάν η ενυδάτωσή σου δεν αποτελεί προτεραιότητα το τελευταίο διάστημα (ή εάν γενικώς δεν καταναλώνεις αρκετά υγρά), τώρα είναι η ιδανική στιγμή να επανέλθεις.
22.06.2021
3
'
tropoi enidatwsis istock

Ούτως ή άλλως βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού, την περίοδο που εκ φύσεως νιώθουμε πιο διψασμένοι, καθώς η θερμοκρασία ανεβαίνει.

Η επαρκής ενυδάτωση αποτελεί μια αξιόλογη προσωπική πρόκληση για όλους.

Τα σώματα μας αποτελούνται από περίπου 60% νερό, επομένως ακόμη και η παραμικρή αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το πώς λειτουργούμε, από τα επίπεδα ενέργειας έως την πέψη, ακόμη και την ανοσοποίηση.

Το να παραμένει κανείς ενυδατωμένος μπορεί επίσης να βελτιώσει την ικανότητα του σώματος να απορροφά θρεπτικά συστατικά, όπως και να διατηρήσει τους φυσιολογικούς ρυθμούς του πεπτικού συστήματος.

Όλα τα παραπάνω υπογραμμίζονται και από αντίστοιχες επιστημονικές μελέτες. Για παράδειγμα, πρόσφατη έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Skin Research and Technology σημειώνει ότι η αύξηση στην πρόσληψη υγρών έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την ενυδάτωση και του δέρματος.

Οι συνέπειες της αφυδάτωσης 

Η επαρκής ενυδάτωση μας χαρίζει πνευματική ώθηση ενώ αντίθετα ακόμα και μια ήπια αφυδάτωση συνδέεται με περισσότερη κούραση, λιγότερη εγρήγορση και πεσμένη διάθεση, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Nutrition Reviews.

Ακόμη, μελέτες δείχνουν ότι η αύξηση πρόσληψης υγρών μπορεί να βοηθήσει ενήλικες με παχυσαρκία να μειώσουν το σωματικό λίπος και να χάσουν βάρος, σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Nutrients.

Τι να πιεις αντί για νερό

Για εκείνους λοιπόν που δυσκολεύονται να πιούν νερό, το θετικό είναι ότι υπάρχουν πολλά γευστικά και υγιεινά ροφήματα, που λειτουργούν ως εξαιρετικές εναλλακτικές που εκπληρώνουν τις ανάγκες για ενυδάτωση.

Εικόνα
lemon juice
istock

 

Μια καλή επιλογή αποτελεί ο χυμός λεμονιού χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Θα σας εφοδιάσει με ηλεκτρολύτες, νάτριο, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία μαζί με μια έκρηξη γεύσης.

  • Οφέλη Χυμού Λεμονιού
  • Αντιβακτηριδιακή δράση
  • Αντιμυκητισιακές ιδιότητες
  • Μείωση Αρτηριακής Πίεση
  • Αύξηση λάμψης του δέρματος
  • Προσφέρει Βιταμίνη C
  • Μπορεί να αυξήσει το σίδηρο στο σώμα

Συνοψίζοντας, η σωστή υδάτωση δεν περιλαμβάνει μόνο την επαρκή κατανάλωση νερού.

Οι χυμοί λεμονιού χωρίς προσθήκη ζάχαρης μπορούν να αποτελέσουν έναν ιδανικό σύμμαχο στην επαρκή ενυδάτωση τροφοδοτώντας τον οργανισμό με μια σειρά σημαντικών βιταμινών και μετάλλων.

Πηγή: logodiatrofis.gr

Διάβασε ακόμα: Πόσο και πότε πρέπει να πίνεις νερό όταν ασκείσαι

Αγαπημένο
Stikoudi
stik with me
Ανακάλυψε τον καλύτερο εαυτό σου με την Κατερίνα Στικούδη!